منتديات اخبار النجوم
منتديات اخبار النجوم
منتديات اخبار النجوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اخبار النجوم

ومين هيقدر علينا

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
src="http://www.clocklink.com/embed.js"> اعلانات
 شبـكة قطر الرسميـة- تاريخ الانتهاء 2008/12/26 تجارة العملات - تاريخ انتهاء 10-03-2009
منتديات الفله - تاريخ انتهاء 2009/02/27  أحدث الأنظمة وأفضل الخدمات للإتصالات عبر الإنترنت - تاريخ انتهاء 31-11-2008
قروب - ساركو ، شبكة ساركو - تاريخ انتهاء 2009/01/25 شوكولاتة حلال خالية من الكحول - تاريخ انتهاء 2009/01/08

https://2img.net/r/ihimizer/i/maidan3tx8.jpg/

الشرقاوى الصغير بيقدم لكم احلى نكت....!

كاتب الموضوعرسالة
Jimmy kung fu
Admiral
Admiral
Jimmy kung fu

الشرقاوى الصغير بيقدم لكم احلى نكت....! Empty
مُساهمةموضوع: الشرقاوى الصغير بيقدم لكم احلى نكت....!   الشرقاوى الصغير بيقدم لكم احلى نكت....! I_icon_minitimeالأربعاء يناير 13, 2010 8:26 am

- واحد صعيدى بيهرش تحت باطة لقا
كلبة ولدة
farao farao farao farao
الشمس غايبة عن الكويت بقالها شهر "تعرف ليه"؟؟؟
نبيل شعيل ناشر جلبيته
farao farao farao
كان فى مرة واحد صاحب مزرعة جزر وكان بجانبه واحد صاحب مزرعة ارانب كان كل يوم يجى صاحب مزرعة الجزر
يلاقى الارانب اكلوه الجزر بتاعوه كل يوم كل يوم لحد مازهق وقرر ان هوه يروح عند مزرعة الارانب وبعد كده راح عند الارانب وجاب شاكوش وكسرلهوم كل اسنانهم جاه تانى يوم الصبح لقى الجزر بتاعوه بردوه حد اكلوه راح عند الارانب ومسك واحد فيهم وقالوه :واديتوه الجزر فين قالوه الارنوب :عملنا عثير وثربناه
farao farao farao farao
في فيلم هندي جديد*إثنين يلاقو بنت صغيرة ... خدوها ... ربوها ... وفى الاخرتطلع أمهم
farao farao farao farao
في واحد محشش سأله واحد سكران إيه أسامي إخواتك قال له كلهم محمد إلا خالد اسمه فيصل.
farao farao farao farao
محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا
بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام
farao farao farao farao
- واحد ميكانيكي فتح مصنع شيكولاتة سماه
كالاكسى
farao farao farao farao
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده
farao farao farao farao
- طرزان شاف مامته بتلف ورق عنب.... قال لها
كم مرة قلت لك متلعبييييش بالشورت بتاعى
farao farao farao
- مره واحد بلدياتنا اتجوز جه ابو العروسة قاله
لو لقيتها بنت اضرب طلقتين فى الجو وفرحنا ولو لقيتها مش بنت اقتلها واغسل عارنا اول يوم ضرب طلقتين وتانى يوم موتها
farao farao farao farao
مرة 3 حشاشين قاعدين على القهوة بالليل و جامبيهم متحف,جت عليهم كبسة فاستخبوا فى
المتحف و وقفوا زى التماثيل راح الظابط لأول واحد و أداله على قفاه فقال آآآآآآي والثانى زيه راح عند الثالث اداله علي قفاه فقال تتنننننننن
farao farao farao farao
كان في سلحفتين صغيرين كانوا بيحبوا بعض كبروا واتجوزوا وخلفوا سلحوف صغير سموه ابوسريع ,اقترحت ام
ابوسريع علي ابو ابوسريع انهم يروحوا يفسحوا الواد في البحر الاحمر جهزوا لوازم الرحلة واستغرقت الرحلة 15سنة
ذهاب.. وصلوا علي البحر وفرشوا علشان يأكلوا وفجأة صرخت ام ابوسريع "تصدق يابو ابوسريع نسينا اهم حاجة
نسينا الملاحة عشان الاكل .اخطف رجلك وروح البلد هاتها .."صرخ ابو ابوسريع وقال لسه هاروح 15سنة رايح و15 سنة
جاي يكون الاكل برد الأحسن نبعت الواد ابوسريع خفيف ولسه صغير.."ونادوا ابوسريع وقالولهه وبعتوه يجيب الملاحة
ومرت السنين...حوالى40 سنة وابوسريع مجاش، السلاحف بدأت تقلق فقالت ام ابوسريع احسن ناكل بدل ماالاكل يبرد
ولمايجي ابوسريع نعمله اكل ثاني ..وبداو ياكلو..."فجاة خرج ابوسريع من ورا شجرة وقال يعني لو كنت رحت كنتم كلتم من غيري

farao farao farao farao
- مرة كان فيه صبي ميكانيكي اسمه "دقدق" قال للاسطى بتاعه : تعرف انا اعرف رئيس الحي
قام الاسطى قالو:امشي ياض العب بعيد وهو مش مصدقو..بعد شويه عدى رئيس الحي وراح مسلم على دقدق
قام قال للاسطى مش قلتلك دا انا كمان اعرف الوزير..وراح برضو الوزير معدي وسلم على دقدق والاسطى مذهول
دقدق قال للاسطى :بص بقى انا هجبلك مالاخر انا اعرف جورج بوش...قام الاسطى قاللو الميه تكدب الغطاس ولو طلع يعرفك هديك الورشة...فسافرو على امريكا ..دقدق قال للاسطى استنى هنا عند باب البيت الابيض و انا وجورج هنطلع نسلم عليك من البلكونة..قاللو ماشي..وفعلا طلع دقدق وبوش من البلكونة وشاورو للاسطى...بصو لقو الاسطى اغمى عليه ..وف المستشفى دقدق سال الاسطى :انت اغمى عليك عشان شفتني مع بوش ...قاللو: لا..انا اغمى عليا لما اتنين امريكان معديين سالوني مين اللي واقف مع دقدق دا؟؟!!
farao farao farao farao
صللللللللللللللو على النبى
وادعولنااااااااااااااا بقلب صافى..
مع تحيااااااااااااتى
الفرعون المصرى
gaber
farao farao farao farao farao farao farao farao
https://egyptianpharaon2010.ahlamontada.com

الشرقاوى الصغير بيقدم لكم احلى نكت....!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-